נווה עופרים

בינוי והנדסה • מערכות אלקרטו-מכניות • אחזקה

לקוחות מגזר עסקי

נווה עופרים מתמחה בביצוע עבודות בנייה ושיפוצים עבור הסקטור העסקי. הבנייה מתבצעת על פי תכנון אדריכלי ייחודי ומשלבת בעבודתה אלמנטים עיצוביים יוקרתיים. התוצאות – מרהיבות ביופיין.

נווה עופרים הינה קבלן רשום, ודואגת לבצע כל עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועל פי כל תקני הבטיחות.

שירותי החברה – שירות של יוקרה
נווה עופרים מתמחה בהקמת מבנים מסוגים שונים, ביניהם מגדלי משרדים, מבנים מתועשים, משרדי מכירות, כיתות לימוד ועוד. העבודה מתבצעת תוך הקפדה על הפרטים הקטנים כולל גימורים ייחודיים שהופכים כל מבנה למיוחד במינו. 

בנייה ירוקה

תשתיות למיזוג אוויר

מערכות חכמות במבנים

פתרונות בידוד אקוסטי

עבודות טיח וצבע

עבודות גבס

שיקום וחידוש מבנים

שיפוץ מבנים הוא אחד מתחומי השיפוצים המורכבים ביותר הקיימים והוא דורש מקצועיות רבה יותר מאשר לא מעט סוגי שיפוצים אחרים. הסיבה לכך פשוטה: שיפוץ מבנים דורש שליטה במגוון רחב של טכניקות עבודה ושל חומרים, מעבודות השלד ועד הגימור. שיפוץ מבנים מאפשר למעוניינים בכך, לשנות את אופייה של סביבת המגורים או העבודה שלהם מהקצה עד הקצה. אולם לא כל המשפצים, מעוניינים אך ורק בשינוי.

שיפוץ מבנים מתבצע לעיתים קרובות גם במבנים שמצבם רעוע ושיש צורך לשפץ אותם לפני שיקרסו וכן במקרים בהם יש צורך בשנוי היעוד של מבנה מסוים. לדוגמא: הפיכה של מבנה תעשייתי למבנה מגורים, או של שטחים מסחריים למקומות בילוי. בלי קשר למטרה הסופית, אם אתם מתכננים שיפוץ, מומלץ שתבחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

שיפוץ מבנים – כך תבחרו בעל מקצוע

קיימים לא מעט קריטריונים לבחירת בעלי מקצוע בתחום שיפוץ מבנים. מומלץ להתייעץ עם ארכיטקט ולקבל ממנו תוכנית שיפוצים מתאימה וכמו כן, מומלץ כמובן לראות את העבודות הקודמות של אותו בעל מקצוע ולשוחח עם הלקוחות. בדרך זו תוכלו לקבל מידע לא רק על רמת המחירים, אלא גם על רמת העבודה וטיב השירות.

נווה עופרים – מקצוענים בתחום של שיפוץ מבנים

חברת נווה עופרים היא חברת שיפוצים ותיקה בעלת ניסיון רב בשיפוץ מבנים. השירות של נווה עופרים כולל את כל השלבים, מאפיון המראה הרצוי ועד לגימורים המושלמים, המתבצעים על ידי בעלי מקצוע מהשורה הראשונה, תוך הקפדה על איכות העבודה, על לוחות הזמנים ועל שקיפות מלאה, כדי שתוכלו לעקוב באופן סדיר אחר התקדמות השיפוץ, להתעדכן בבעיות שצצו ובפתרונות אפשריים ולקבל תשובה לכל שאלה ופתרון לכל בעיה. שיפוץ כאמור, הוא לא תהליך פשוט, לכן מוטב לבצע אותו עם מקצוענים של ממש – אנשי שיפוץ המבנים של נווה עופרים.

אנו כאן לשירותכם